شیشه, طلق پلاستیکی, ورق های پلکسی گلاس, ورق های پلی کربنات

استفاده از طلق بجای شیشه

استفاده از طلق بجای شیشه

هنگامی که شما به شیشه فکر می کنید، به احتمال زیاد به پوسته های ضخیم از ورق های سنتی شیشه ای فکر می کنید.سالیانه، شیشه سنتی تنها مواد مورد استفاده بود، اما از آنجا که ورقه های پلی کربنات و ورق های اکریلیک باعث افزایش کشش شده اند، در حال حاضر آنها جایگزین های محبوب برای کاربرد لعاب هستند. پس چرا باید به جای شیشه های سنتی، طلق پلاستیکی اکریلیک برای پنجره های خود انتخاب کنید؟ چند دلیل وجود دارد، اما ما در مورد چهار نفر صحبت خواهیم کرد.

صرفه جویی در هزینه

اگر شما یک صاحب کسب و کار یا مشتری مصرف کننده هستید از ورقه های پلکسی گلاس استفاده کنید زیرا  که جایگزین اقتصادی برای محافظت از شیشه است.

پلاستیک هایی مانند ورق اکریلیک ورق پلکسی گلاس

  1. انرژی و پول بیشتری برای شما ذخیره می کند
  2. از شیشه سبک تر هستند،
  3. بنابراین هزینه های حمل و نقل و حمل و نقل نیز پایین تر است.

 

ایمنی و قدرت

ورق های پلاستیکی اکریلیک 17 برابر قدرت ضربه شیشه ای دارند هنگام استفاده از ورقه های اکریلیک به عنوان پنجره، نگران شکسته شدن آن نباشید  ورقه های پلکسی گلاس  در برابر ضربه منحصر به فرد است .

 

 

خلاقیت و سهولت استفاده

اگر چه این دو مزیت جداگانه است، سهولت استفاده از صفحات آکریلیک به طور مستقیم به توانایی آن برای خلاقیت استفاده می شود. ورق اکریلیک بسیار ساده تر از شیشه است. ورق های اکریلیک می توانند مانند چوب به کار برده شوند، با استفاده از ابزارهای مشابه مانند روتر، ابزار به ثمر رساند یا اره های جدول. علاوه بر این، ورق پلکسی گلاس وزن تقریبا نیمی از شیشه است، و آن را بسیار آسان تر برای حرکت، برش و نصب کنید. پلیمرهای قابل انعطاف در پلکسی گلاس اجازه می دهد تا شکل و طرح های سفارشی. علاوه بر این، ورق اکریلیک در سبک های مختلف از جمله ورق اکریلیک رنگی، ورق اکریلیک فلورسنت و ورق اکریلیک سیاه و سفید می آید.

انتقال نور

یکی از بهترین دلایل خرید ورق های پلاستیکی اکریلیک بیش از شیشه های سنتی حذف زرق و برق و انعکاس است. وضوح ورق پلکسی گلاس اجازه می دهد تا بیش از 90٪ از نور عبور از طریق، و آن را شفاف تر از شیشه است. شیشه ای منعکس کننده نور بیشتر و شیشه ی ضخیم تر است، بیشتر رنگ زدگی شما متوجه خواهید شد.

هنگامی که شما نگاهی به تمام مزایای استفاده از ورقه های اکریلیک بر روی شیشه های سنتی برای برنامه های کاربردی پنجره می کنید، این منطقی است که تولید کنندگان سال ها انتخاب طلق را انتخاب کرده اند. این به این معنا نیست که شیشه های سنتی مزایای آن را نداشته باشند، اما پلکسی گلاس جایگزین با دوام و قابل انعطاف تر و متنوع تر برای شیشه است.

 

 

برای اطلاعات بیشتر از مجموعه با شماره های ۳۳۹۳۱۱۶۴-۳۳۹۳۳۰۹۳ -۰۲۱  تماس بفرمایید.

برای بازدید از صفحه اصلی کلیک کنید.

alborzplastomer.ir

 

طلق پلاستیکی|طلق

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “استفاده از طلق بجای شیشه

  1. مریم رضازاده گفت:

    من در گرکان زندگی میکنم چطور میتونم تهیه کنم

    1. alborz گفت:

      سلام وقتتون بخیر با تیپاکس ارسال میکنیم براتون اندازه هاتونو بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *