طلق پلاستیکی

قیمت روز طلق های پلاستیکی مات و شفاف و انواع آن

طلق پلاستیکی طلق البرز

میدانستید چرا طلق پلاستیکی بجای شیشه  استفاده می شود؟

 

طلق پلاستیکی چیست؟

 

مواد تشکیل دهتده طلق پلاستیکی پلاستیک فشرده شده است که ار مقاومت بالایی برخوردار می باشد . طلق جایگزین بسیار مناسبی برای شیشه است. زیرا درصد شفافیت و مقاومت طلق پلاستیک از شیشه بسیار بالا است. . بازار طلق پلاستیکی در تهران و دیگر نقاط کشور بسیاربیشتر شده است . طلق پلاستیکی  مدل ها و طرح‌های زیادی دارد که در ادامه می‌خواهیم انواع طلق پلاستیکی را مورد بررسی قرار دهیم. قابل توجه شما عزیزان اینکه تمام محصولات طلق پلاستیکی در فروشگاه طلق البرز با قیمتی بسیار مناسب به فروش می‌رسد.

ورق پلکسی گلاس - خرید طلق

انواع طلق پلاستیکی در فروشگاه طلق البرز کدام است؟

 

 

همانطور که گفتیم جنس این محصول از پلاستیک است و دارای طرح‌ها و انواع مختلفی می‌باشد.دارای ضخامت و اندازه و رنگ های متفاوت می باشد. در این بخش می‌خواهیم به انواع طلق پلاستیکی در فروشگاه طلق البرز بپردازیم. انواع طلق پلاستیکی عبارت است از:

  • طلق پلی کربنات
  • طلق پلی کربنات تخت
  • طلق پلی کربنات دو جداره
  • طلق پلکسی گلاس
  • طلق پلاستیکی
  • طلق پلاستیکی مات
  • طلق پلاستیکی شفاف
  • طلق شیشه ای
  • طلق پلکسی گلاس
  • طلق آینه ای
  • طلق پلکسی گلاس رنگی
  • طلق پلکسی گلاس شفاف
  • طلق آینه ای طلایی
  • طلق رنگی
  • طلق کریستال

 

طلق پلاستیکی شفاف

 

ورق پلی کربنات

 

طلق پلاستیکی شفاف از معروف ترین و پرطرفدارترین مدل های طلق پلاستیکی می باشد. در واقعا طلق پلاستیکی شفاف،مانند شیشه است . با این تفاوت که  درصد شفافیت طلق پلاستیکی شفاف از شیشه بیشتر است و در برابر اشعه فرابفش  بسیار مقاوم است. همین علت باعث شد که به جای شیشه، طلق پلاستیکی شفاف مورد استفاده قرار گیرد.و همچنین قیمت طلق پلاستیکی بر اساس ابعاد و ضخامت، قیمت های مختلفی دارد. در صورتی که می خواهید این محصول را خریداری کنید و از قیمت طلق پلاستیکی باخبر شوید، بافروشگاه طلق البرز تماس بگیرید.

حتما بخوانید:   ورق آکریلیک چیست و چه کاربردی دارد؟

 

 

 

 

طلق پلاستیکی رنگی

 

 

 

یکی از انواع طلق ها، طلق پلاستیکی رنگی می باشد. طلق پلاستیکی رنگی دارای طیفی از رنگ های بسیار جذاب و شیک می باشد که وسعت آن تمامی ندارد. شما می توانید برای هر ابعاد و ضخامتی یک رنگ انتخاب کنید چگونه در صنایع مختلف از طلق پلاستیکی استفاده می شود؟ برای خرید می توانید به فروشگاه های فروش طلق پلاستیکی مراجعه کنید.

 

 

طلق پلاستیکی مات

 

طلق پلاستیکی مات نیز مانند دیگر محصولات طلق می باشد. طلق پلاسیتکی مات نیز محبوبیت های خودش را دارد. افرادی نیز هستند که به دنبال طلق پلاستیکی مات می باشند. این افراد از طلق پلاستیکی مات برای سینما و دیگر مکان ها استفاده می کنند. خاصیت مات بودن این محصول یک مزیت بزرگ از طلق پلاستیکی مات می باشد. همچین طلق پلاستیکی مات انواع و با ابعاد و ضخامت های متفاوتی دارد. از پرکاربردترین نوع طلق پلاستیکی مات می توانیم به طلق مشکی مات اشاره کنیم.

 

طلق پلاستیکی ضخیم

 

طلق پلاستیکی ضخیم یکی دیگر از انواع طلق های پلاستیکی می باشد. ضخیم بودن محصول باعث محبوبیت طلق پلاستیکی ضخیم شد. حتی با افزایش ضخامت طلق پلاستیکی ضخیم مقاومت آن چند برابر می شود. از طلق پلاستیکی ضخیم در مواردی که فشار و مقاومت حائز اهمیت است، استفاده می کنند. ضخامت طلق پلاستیکی به گونه ای است که اگر برای سقف یک استخر استفاده شود، شما می توانید بر روی سقف راه بروید. که امروزه در بسیاری اررکشور ها در ساختمان هایی با ارتفاع بالا از آن استفاده میکنند

 

مزایای طلق پلاستیکی چیست؟

مزایای طلق پلاستیکی عبارت است از:

  • یکی از مزایای طلق پلاستیکی نسبت به شیشه این است که طلق پلاستیکی دارای خاصیت انعطاف پذیری است.
  • سرعت انجام کارها با این محصول بسیار بیشتر شد.
  • بادوام بودن طلق پلاستیکی، مقاومت در برابر ضربات از مزایای طلق پلاستیکی محسوب می‌شود.
  • سازگاری با انواع شرایط آب و هوا از دیگر مزایای طلق پلاستیکی می‌باشد.
  • شیشه قابلیت مقاومت در برابر اشعه فرابنفش خورشید را ندارد، در حالی که طلق پلاستیکی این ویژگی را دارد.
  • از دیگر مزایای طلق پلاستیکی می‌توانیم به سبک بودن طلق پلاستیکی، نصب کردن راحت انواع طلق پلاستیکی اشاره کنیم.

 

 

 

ابعاد طلق پلاستیکی در فروشگاه طلق البرز

 

فروشگاه طلق البرز ابعاد مختلفی از طلق های پلاستیکی را ارائو میدهد در حالت کلی ابعاد طلق پلاستیکی ۲.۱×۸.۱ سانتی متر می‌باشد. اما شما با توجه به یکی از محصولات طلق پلاستیکی ابعاد دیگری را می‌توانید سفارش دهید.

 

ضخامت طلق پلاستیکی

 

 

طلق پلاستیکی ضخیم معمولاً ضخامتی بیشتر از طلق پلاستیکی در حالت عادی دارد. در این حالت وقتی ضخامت طلق پلاستیکی بیشتر شود مقاومت آن نیز در برابر فشارها بیشتر می‌شود.

 

کاربرد طلق پلاستیکی به جای شیشه

 

هنگامی که شما به شیشه فکر می کنید، به احتمال زیاد به پوسته های ضخیم از ورق های سنتی شیشه ای فکر می کنید.سالیانه، شیشه سنتی تنها مواد مورد استفاده بود، اما از آنجا که ورقه های پلی کربنات و ورق های اکریلیک باعث افزایش کشش شده اند، در حال حاضر آنها جایگزین های محبوب برای کاربرد لعاب هستند. پس چرا باید به جای شیشه های سنتی، طلق پلاستیکی اکریلیک برای پنجره های خود انتخاب کنید؟ چند دلیل وجود دارد، اما ما در مورد چهار نفر صحبت خواهیم کرد.

  1. صرفه جویی در هزینه
  2. ایمنی و قدرت
  3. خلاقیت و سهولت استفاده

 

 

قیمت طلق پلاستیکی

 

قیمت طلق پلاستیکی با توجه به ابعاد طلق پلاستیکی، ضخامت طلق پلاستیکی، انواع طلق پلاستیکی و رنگ نوع طلق بستگی دارد. آنچه که باعث افزایش قیمت طلق پلاستیکی می‌شود. افزایش ضخامت یو ابعاد این محصول، قیمت طلق پلاستیکی را افزایش پیدا می دهد. برای اینکه از قیمت طلق پلاستیکی شفاف، قیمت طلق پلاستیکی مات، قیمت طلق پلکسی گلاس، قیمت طلق پلی کربنات و قیمت طلق شیشه ای شفاف باخبر شوید با ما تماس بگیرید.

 

خرید طلق پلاستیکی از طلق البرز

 

با مشاورین ما از طریق سایت و شماره تماس های فروشگاه میتوانید برای خرید طلق های پلاستیکی اقدام فرمایید.

 

فروش طلق پلاستیکی در تهران

 

به دلیل مزایای گفته شده در این مقاله فروش طلقپلاستیکی در تهران بسیار رونق پیدا کرده  و فروشگاه طلق البرز در تلاش است تا بهترین کیفیت و خدمات را مناسب با درخواست شما عزیزان با قیمت های مناسب ارائه دهد.

 

 

طلق پلاستیکی طلق البرز

 

گروه صنعتی – بازرگانی البرز فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ با هدف تأمین انواع محصولات و نیازهای صنایع تبلیغاتی، پلیمری، ساختمانی و نظامی آغاز نموده و با توجه به گستردگی فضای موجود و تنوع محصولات، این مجموعه توانسته است با برقراری ارتباطی نزدیک با مراکز معتبر خارج از کشور و با استفاده از افراد متخصص و کارآمد ترکیبی از نوآوری و کیفیت را در محصولات خود ارائه دهد تا گام کوچکی در جهت تأمین رضایت و نیازهای هموطنان عزیزمان برداشته باشد

 

برای اطلاعات بیشتر از مجموعه با شماره های ۳۳۹۳۱۱۶۴-۳۳۹۳۳۰۹۳ -۰۲۱  تماس بفرمایید.

برای بازدید از صفحه اصلی کلیک کنید.

alborzplastomer.ir

 

طلق البرز قادر به تولید محصولات با کیفیت بالا، قیمت بهتر، بسته بندی ایمنی و خدمات عالی است.

در شبکه های اجتماعی ما میتوانید نمونه کار ها و ایده های جالبی برای کار خود به ارمغان بیافرینید.

blogfa

instegram

linkedin

مطالب مرتبط

1 نظر در “قیمت روز طلق های پلاستیکی مات و شفاف و انواع آن

  1. رضا قادری گفت:

    قیمت 3 میل چنده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *