ورق های پلکسی گلاس

بهترین برند پلکسی گلاس کدام است؟

ورق‌های پلکسی گلاس جزو خانواده پلیمر است که نام دیگر آن  آکریلیک است . این ورق‌ها در رنگ های متنوع ساخته میشود و ظاهری شفاف دارند. ورق پلکسی گلاس در ضخامت های مختلف تولید میشود. هر چه کیفیت ساخت این ورق‌ها بالاتر باشد، شفافیت آن‌ها نیز بالاتر می‌رود.

از این ورق‌ها به دلیل خواص فوق‌العاده مانند شفافیت، وزن سبک، قابلیت بازیافت، برشکاری ساده و قابلیت سوراخ کاری، به طور عمده در صنایع و کارهای هنری استفاده می‌شود. اگر به دنبال خرید این ورق‌ها باشید، احتمالاً به دنبال شناخت برند های ورق پلکسی  و برندهای تولید کننده ورق‌ پلکسی گلاس نیز خواهید بود. بهتر است بدانید ورق پلکسی در بازار ایران دارای تنوع برند هستند.

کیفیت ساخت این ورق‌ها نیز معمولاً بالا است. این ورق‌ها از کشورهایی مانند چین، تایوان و اندونزی به بازار ایران وارد می‌شوند. در ادامه مهم‌ترین برندهای تولیدکننده پلکسی گلاس موجود در بازار ایران را معرفی می‌کنیم تا در هنگام خرید پلکسی گلاس بهترین انتخاب را داشته باشید. با طلق البرز همراه باشید.

برندهای معروف ورق پلکسی گلاس: یرلانگ و چوچن هستند که نزد تولیدکنندگان محصولات لیزری و مشتریان محبوبیت زیادی دارند.

برند تایوانی چوچن

شرکت چوچن  با مسئولیت محدود ، که در سال 1977 تأسیس شد ، در ساخت محصولات اکریلیک تخصص دارد. چوچن با استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری ها متعهد، به تولید بالاترین کیفیت محصولات است. در نتیجه این تعهد ، کارخانه ای در ویتنام ساخته شد تا نیازهای بازار به سرعت در حال گسترش را برآورده سازد. چوچن علاوه بر بروزرسانی با جدیدترین فن آوری ها ، به عنوان یکی از تولید کنندگان عمده ورق های اکریلیک در آسیا قرار داده است. محصولات اکریلیک ما به آمریکا ، استرالیا ، آسیا و بسیاری از مناطق دیگر دنیا صادر می شود.

در حال حاضر چوچن دارای 4 خط تولید ، صدها نفر کارمند است و تولید ماهانه 1000 تن محصول اکریلیک دارد. این چوچن را به عنوان یکی از تولید کنندگان عمده ورق های اکریلیک در آسیا قرار داده است. محصولات اکریلیک ما به آمریکا ، استرالیا ، آسیا و بسیاری از مناطق دیگر دنیا صادر می شود.

 

 

برند تایوانی یرلانگ


Yearlong بزرگترین تولید کننده ورق های اکریلیک بازیگران در تایوان است. مارک اثبات شده و شناخته شده ترین مارک ، Yearlong محبوب ترین انتخاب آکریلیک است. لوله ها و میله ها در ابعاد بی شماری نیز وجود دارد.محصولات پلکسی که توسط برند یرلانگ تولید می‌شوند دارای گواهی ISO 9002 هستند. در سال ۱۹۸۶ نیز برند یرلانگ موفق به اخذ استاندارد CNS یا استاندارد ملی کشور چین شده است

امکانات
•  برند یرلانگ از همه مهمترین پلاستیک ها محسوب میشود
• سازگار با محیط طبیعی و مقاومت بسیار بالا در فضای بیرون
• مقاومت بالا در برابر روغن ، مواد شیمیایی ، اسید و قلیایی
• فرآیند و شکل گیری آسان
• در مقایسه با شیشه ، وزن آن پایین است. عملکرد ضد برش آن 7 تا 18 برابر بهتر از شیشه است. مقاومت ضربه ای آن 10 برابر بیشتر از شیشه است

 

برند ژاپنی سامیپکس

برند ژاپنی سامیپیکس یک شرکت با مسئولیت محدود از زیر برندهای شرکت ژاپنی سامیتومو است. در واقع این برند در ابتدا جیو می نام داشته است که در سال ۲۰۰۹ با شرکت سامیتومو ادغام شده و به برند سامیپکس تغییر نام یافته است.

ویژگی برند ژاپنی سامیپیکس:

وضوح نوری – انتقال نور بسیار عالی را فراهم می کند و به مدت طولانی از زمان تأسیس تا ااخرین زمان  زرد نمی شود.
مقاومت در برابر آب و هوا – خواص دوام آن باعث شده تا استحکام ، ظاهر و رنگ اصلی خود را حفظ کند.
رنگ- تجزیه و تحلیل رنگ و کالیبراسیون توسط آزمایشگاه برای برآورده کردن نیازهای بالای مشتریان انجام می شود با استفاده از روش های متنوعی به راحتی ساخته می شود.

کاربرد :

مبلمان sk چراغ قایق در فضای باز bar موانع صدا 、 شیشه جلو اتومبیل.
پنجره وسایل نقلیه و محصولات اکریلیک را وارد کنید.
نمایش تبلیغات 、 نمایشگاه 、 طراحی داخلی.

محیط کاری امن و اهمیت دادن به مشتریان از جمله شعارهای این برند است. ورق‌ پلکسی گلاس سامیپکس از با کیفیت‌ترین ورق‌های موجود در بازار ایران هستند. در صورتی که به دنبال بهترین کیفیت ها هستید می توانید از محصولات این شرکت خریداری نمایید .

 

برند اندونزیایی آستریگلاس

این شرکت بخش مهمی از بازار آسیا و سایر کشورهای جهان را در دست گرفته است. برند آستریگلاس ۴۰ سال تجربه تولید در کشور اندونزی را دارد. ورق‌ پلکسی گلاس تولید این برند به بیش از ۵۰ کشور جهان صادر می‌شوند.

بخش مهمی از بازارهای کلیدی دنیا از جمله آمریکای شمالی، اروپا، انگلستان، آسیا و اقیانوس آرام از محصولات این برند استفاده می‌کنند. کیفیت بالا و قیمت مناسب از ویژگی‌های این برند اندونزیایی هستند.

برند تایوانی اچ اچ سی

ورق‌های پلکسی گلاس برند اچ سی سی تست‌های مقاومت در برابر تغییر دما، مقاومت در برابر حرارت و میزان شفافیت را پشت سر گذاشته‌اند و نتیجه آنها بسیار رضایت‌بخش بوده است. علاوه بر این، این محصولات تأییدیه سازمان جهانی غذا و دارو را نیز دارا هستند.

اندازه‌ برند های ورق پلکسی

بیشتر برندهای تولید کننده ورق پلکسی، از استانداردهای رایج دنیا پیروی می‌کنند. همه این برندها ورق‌های پلکسی را در انواع مختلف و اندازه‌های متنوع تولید می‌کنند تا بنا به نیاز خود بتوانید محصولات مناسب را خریداری کنید.

ورق پلکسی گلاس  در ضخامت ۰.۶ میلی متر الی ۵۰ میلی متر عرضه می شود و ابعاد آن ۱۸۳*۱۲۲ سانتی متر و ۲۴۴*۱۲۲ سانتی مترو ۳۰۰*۲۰۰ سانتی متر عرضه می شود.

قیمت پلکسی گلاس شفاف با توجه به ضخامت آن محاسبه می شود  هرچه ضخامت ورق بیشتر باشد به تناسب آن قیمت نیز افزایش پیدا می کند.

برای اطلاعات بیشتر از قیمت روز ورق پلکسی گلاس با شماره های ۳۳۹۳۱۱۶۴-۳۳۹۳۳۰۹۳ -۰۲۱  تماس بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *