ورق پی وی سی, ورق های پلکسی گلاس

ورق پلکسی گلاس

ورق پلکسی گلاس چیست- طلق البرز

 

لیست عناوین مقاله ورق پلکسی گلاس
  • 1 ورق پلکسی گلاس چیست ؟
  • 2 فروش پلکسی  طلق البرز
  • 3 خرید ورق پلکسی طلق البرز

ورق پلکسی گلاس چیست ؟

ورق پلکسی گلاس طلق البرز

 

ورق پلکسی گلاس از جنس آکریلات ساخته شده است و با نام تجاری پلکسی گلاس، در فروشگاه طلق البرزبه فروش می رسد.

ورق پلکسی گلاس را با طلق پلکسی ، طلق شفاف ، طلق شیشه ای ، شیشهپلکسی ، طلق شیشه ای شفاف و…. نام میبرند

ورق پلکسی گلاس  در ضخامت ۰.۶ میلی متر الی ۵۰ میلی متر عرضه می شود و ابعاد آن ۱۸۳*۱۲۲ سانتی متر و ۲۴۴*۱۲۲ سانتی مترو ۳۰۰*۲۰۰ سانتی متر عرضه می شود.

یک ورق پلاستیکی شبیه به شیشه است با این تفاوت که وزن کمتری دارد و در مقابل ضربه شدید نمی شکند. فروش پلکسی طلق البرزبه صورت تلفنی و حضوری و در اینستگرام طلق البرز انجام می شود.

بدلیل این که ورق پلکسی پامنار از مواد درجه یک تولید می شود، در مقابل ضربه و تغییرات آب و هوایی بسیار مقاوم است و آسیب نمی بیند. این ویژگی های پلکسی طلق البرز باعث شده که جایگزین خوبی برای شیشه باشد و در بسیاری از صنایع جایگاه خوبی پیدا کرده است. پلکسی طلق البرز کاربرد های زیادی دارد و تقریبا در بیشتر رشته ها و صنایع راه پیدا کرده است.

 

 

ویژگی های پلکسی گلاس

 

  • مقاومت بالا در برابر ضربه شدید
  • مقاوم در برابر تغییرات آب و هوایی
  • عایق خوب صدا و حرارت
  • وزن کم
  • در آتش منفجر نمی شود و تغییر شکل می دهد
  • در مکان های خارجی، با گذشت زمان تغییر شکل نمی دهد

 

 

طلق البرز

کاربرد پلکسی گلاس 

  • برای ساخت انواع باکس پلکسی گلاس
  • ساخت تریبون ها
  • فلاور باکس
  • ساخت استند وسایل آرایشی
  • استفاده در شیشه های خودرو
  • ساخت استند مجری
  • جابروشوری
  • ساخت عینک طبی
  • ساخت قوطی برای بسته بندی دارو
  • استفاده در ترمیم معماری های قدیمی
  •   و…… میتوان استفاده کرد.

پلکسی گلاس طلقی ایده آل برای  تجهیزات فروشگاه، جایگرینی برای شیشه و ساخت وسایل دکوراتیو  می باشد.

ورق های اکریلیک برای تولید کنندگان، سازندگان و طراحان  یک محصول عالی با استحکام و دوام بی نظیر است.

استفاده از پلکسی گلاس شفاف یاعث صرفه جویی در هزینه ، تولید سریعتر وحمل و نقل راحت تر می باشد .

همه چیزهایی که شما باید درباره ورق پلکسی (آکریلیک) بدانید.

 

مقایسه پلکسی با شیشه

 

در بحث مقایسه پلکسی با شیشه موارد زیادی مورد توجه قرار می گیرد که در این قسمت به بررسی و مقایسه این موارد در پلکسی و شیشه می پردازیم.

  1. اولین نکته ای که در مقایسه پلکسی با شیشه خیلی مهم است  قابلیت شکننده بودن شیشه و بلعکس غیر قابل شکننده بودن پلکسی می باشد. مقاومت پلکسی در برای ضربه و فشار بسیار بالا می باشد و مقاومت شیشه اصلا قابل مقایسه با پلکسی نمی باشد. مقاومت پلکسی حدودا ۱۰ برابر بیشتر از شیشه است که این رقم قابل توجهی می باشد.
  2. همچنین در مقایسه پلکسی با شیشه وزن آن ها می باشد. وزن پلکسی خیلی کمتر از شیشه است با این که قابلیت و کارایی هر دو به یک اندازه است و همچنین شکل ظاهر یکسانی دارند.
  3. شفافیت پلکسی نیز در مقایسه با شیشه معمولی کمی بیشتر  می باشد. شفافیت شیشه حدود ۹۰% است که این مقدار در مورد پلکسی حدود ۹۲% می باشد و می تواند به خوبی نور را از خود عبور بدهد.
  4. پلکسی محافظ اشعه های مضر نور خورشید نیز می باشد و از آسیب رساندن آن ها به پوست افراد و اشیاء جلوگیری می کند.
  5. ومقایسه آخر پلکسی با شیشه قیمت این دو می باشد. قیمت پلکسی بیشتر از شیشه معمولی می باشد اما با توجه به ویژگی های منحصر به فرد پلکسی این هزینه منطقی به نظر می رسد.

 

 

 

چهار نکته مهم در استفاده از پلکسی گلاس

 

چهار نکته مهم در استفاده از پلکسی گلاس- طلق البرز

 

  • از پاک کننده های شیشه های استفاده نکنید : هنگام پاک کردن پلکسی گلاس خیلی مهم است که از پاک کننده های شیشه های تجاری اجتناب کنید.
    پس هنگام خرید پاک کننده حتما ذکر کنید که برای تمیز کردن پلکسی گلاس به آن احتیاج دارید. برای پاک کردن پلکسی گلاس ساده ترین راه این است که در یک بطری مقداری آب گرم و سرکه بریزید و پلکسی گلاس را با این محلول تمیز کنید.

 

  • قبل از تمیزکاری پبکسی گلاس را برای پاک کردن آماده سازی کنید: قبل از شروع تمیزکاری اول بهتر است گرد و خاک سطح پلکسی گلاس را از بین ببرید. با استفاده از یک اسفنج تمیز یا حوله کاغذی از پایین پلکسی به صورت دایره وار شروع به پاک کردن کنید و تا بالا این کار را ادامه دهید. بعد از این کار پلکسی گلاس آماده پاک سازی با استفاده از آب و سرکه می باشد.

 

  • از اسفنج استفاده کنید: پس از اتمام تمیزکاری اولیه حال نوبت تمیز کردن پلکسی با یک اسفنج و آب گرم می باشد. دقت کنید که اسفنج بسیار نرم باشد و باعث ایجاد خراش روی سطح پلکسی نشود. با یک اسپری محلول آب و سرکه را روی پلکسی بریزید و به حالت مدور از پایین به بالا شروع به پاک کردن کنید. شاید لازم باشد این پورسه را چندین بار تکرار کنید تا پلکسی گلاس خوب جلا داده شود.

 

  • پس از تمیز کردن پلکسی گلاس با محلول، باید پلکسی گلاس را خشک کنید. این کار را می توانید با دستمال کاغذی یا برگ روزنامه انجام دهید. برای نگه داری پلکسی به حالت اول بهتر است ماهی یک بار این کار را انجام دهید.

 

 

 

 

فروش ورق پلکسی آینه ای طلق البرز

 

ورق پلکسی آینه ای

پلکسی آینه ای چیست؟

نوعی پلکسی گلاس می باشد که مانند آینه در پشت این ورف ها، با جیوه آغشته شده است ،اکریلیک (همچنین به نام های تجاری مانند Perspex یا Plexiglass شناخته می شود). ترکیب این دو باعث تولید یک طلق زینتی شده است.  و طلق البرز این نوع ورق ها را با برش دلخواه شما ارائه میدهد.

ورق پلکسی میرور (آینه ای ) نوعی از ورق های اکریلیک هستند که مصارف تزئینی دارند و در رنگ های نقره ای ،طلایی،سبز،بنفش، مسی موجود میباشد. .

چرا از پلکسی آینه ای به جای آینه معمولی استفاده کنیم؟

ورق پلکسی آینه ای پامنار یکی از پر طرفدارترین و پر فروش ترین محصولات زلق البرز به حساب می آید است. اما به چه دلیل از ورق پلکسی آینه ای استفاده می شود و چرا اصلا باید به جای شیشه استفاده شود؟ بعضی از دلایلی که باعث می شود تا شما از پلکسی آینه ای به جای آینه شیشه ای استفاده کنید، مقاومت بالا، وزن سبک آن نسبت به شیشه است.

همچنین انعطاف پدیری و مقاومت پلکسی آینه ای نسبت به شیشه استفاده آن را برای مکان هایی که امکان خطر شکستن شیشه بالا هست مانند مدرسه ها خانه ها و غیره لازم تر می کند.

و مه متر از همه که این روز ها به آن توجه می کنیم قیمت آن است که ارزان تر از شیشه معمولی است .

 

 

فروش پلکسی مات طلق البرز

 

ورق پلکسی گلاس مات -طلق البرز

 

پلکسی مات همانطور که از نامش پیداست امکان بازتاب نور را ندارند. در واقع از ویژگی پلکسی مات این است که نور را منعکس نمی کند. پلکسی گلاس یک نوع پلیمر می باشد همانند پلی کربنات.

 

پلکسی مات طلق البرز در معرض تابش آفتاب، سرمای شدید، تغییرات ناگهانی دما، اسپری های پاک کننده و … کیفیت اولیه خود را از دست نمی دهد. ورق پلکسی مات طلق البرز در برابر تخریب های اشعه ماوراء بنفش و اشعه UV مقاوم است و سال های سال بدون هیچ زردی به کار خود ادامه می دهد.

هدف مارضایت شماست.

پلکسی رنگی مات طلق البرز نور را از خود عبور نمی دهد و اشیاء پشت ورق پلکسی اصلا دیده نمی شوند. پلکسی رنگی مات طلق البرز بیشتر برای ساخت لوح تقدیر و تندیس به فروش می رسد.

 

 

 

 

فروش پلکسی شفاف طلق البرز

 

 

ورق پلکسی گلاس شفاف - طلق البرز

 

پلکسی شفاف پامنار یک پلاستیک سفت و سخت با درجه شفافیت بالا است. تراکم آن کمتر ازنصف شیشه است اما مقاومت ان به شدت بالاست. پلکسی شفاف پامنار می تواند تا ۹۲ درصد از نور قابل مشاهده را از خود عبور دهد که این مقدار برای شیشه معمولی تنها ۹۰% می باشد. پلکسی شفاف پامنار بیشتر برای مصارف بیرون منزل و در شرایط آب و هوایی متفاوت به فروش می رسد.

پلکسی شفاف پامنار محافظ اشعه UV است. ما در هنگام فروش پلکسی شفاف پامنار این اطمینان را به شما می دهیم تا رنگ ها در طول زمان بدون تغییر باقی بمانند. پلکسی شفاف پامنار به راحتی خراشیده می شود. پلکسی شفاف پامنار را می توان با اب گرم و مایع ظرفشویی تمیز کرد. هرگز نباید با مواد پاک کننده یا مواد غیر اختصاصی یا پارچه خشک و زبر تمیز شود.

از پلکسی شفاف پامنار همچنین در لوازم خانگی، جواهرات و ماکت سازی استفاده می شود. کاملا قابل بازیافت است و به راحتی می توان با چسب مخصوص آن را چسباند. اما توجه داشته باشد که استفاده از چسب های غیر اختصاصی ممکن است سطح آن را تغییر دهد یا پلکسی تغییر رنگ دهد.

 

 

 

فروش پلکسی رنگی طلق البرز

ورق پلکسی گلاس -طلق البرز

کاربردهای ورق پلکسی گلاس رنگی :

ورق پلکسی گلس کاربرد های زیادی دارد  :

  • ساخت حروف برجسته چلنیوم
  • ساخت حروف برجسته پلاستیک
  • حروف برجسته پلکسی گلس
  • ساخت تندیس
  • تابلو راهنمای طبقات

 

 

 

 

خرید ورق پلکسی طلق البرز

 

آیا شما به دنبال خرید پلکسی گلاس هستید؟

اگر به دنبال خرید پلگسی گلاس هستید حتما قبل از خرید به موارد زیر توجه کنید

 

  • حتما قبل از خرید مشخص کنید که برای چه کاربردی می خواهید از پلکسی گلاس استفاده کنید. زیرا پلکسی گلاس در ضخامت های متفاوت تولید می شود و مقاومت آن بسته به ضخامت تغییر می کند.

 

  • ابعاد مورد نیاز خود را مشخص کنید. پلکسی گلاس در ابعاد مختلف تولید می شود ولی اگر ابعاد مورد نیاز شما در بین ابعاد تولیدی وجود ندارد، می توانید پلکسی را به هر اندازه ای که می خواهید به راحتی برش بزنید.

 

  • در هنگام خرید حتما محصول را ببینید و از رنگ و کیفیت آن اطمینان حاصل کنید.

 

  • برای محیط های بیرونی بهتر و محیط هایی که در معرض آسیب است، بهتر است از پلکسی گلاس ضد خش استفاده کنید. زیرا پلکسی گلاس از پلاستیک تولید می شود و نسبت به شیشه به خراش حساسیت بیشتر دارد و ممکن از بعد از مدتی با تمیز کردن و مواد پاک کننده خراش بر دارد. پس بهتر از از پلکسی ضد خش استفاده کنید.

 

  • اغلب برای کارهای تزئینی و ماکت سازی از پلکسی با ضخامت کمتر استفاده کنید تا زیبایی بیشتری داشته باشد. برای کارهای ساختمانی و شیشه پنجره ها و ساخت سقف کاذب بهتر است از پلکسی با ضخامت بالا استفاده کنید تا در برابر ضربه آسیب نبیند.

 

 

 

 

روش های خرید ورق پلکسی طلق البرز

 

برای خرید ورق پلکسی طلق البرز شما می توانید با کارشناسان متخصص این بخش تماس بگیرید و از موجود بودن محصول اطمینان حاصل کنید. کارشناسان طلق البرز برای پاسخ گویی به سوالات و پرسش ها همیشه در خدمت شما هستند.

برای اطلاعات بیشتر  کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر   با شماره های ۳۳۹۳۱۱۶۴-۳۳۹۳۳۰۹۳ -۰۲۱  تماس بفرمایید.

برای بازدید از صفحه اصلی کلیک کنید.

alborzplastomer.i

انتخاب درست راز رسیدن به اهداف شماست.

 

طلق البرز  محصولات متنوع با کیفیت بالا، قیمتی مناسب و خدمات عالی ارائه مینماید.

در شبکه های اجتماعی ما میتوانید نمونه کار ها و ایده های جالبی که از محصولات ما ارائه گردیده دیدن فرمایید.

blogfa

instegram

linkedin

منابع

kunststofkopen

plasticsheetsshop

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *