برش لیزر

خدمات برش لیزر

برش لیزر- طلق البرز-حکاکی لیزر

برش لیزر

صنایع هوا فضا و خودرو سازی از برش لیزر برای ساخت قطعات مانند قطعات واشر، سلول های خورشیدی و مدارهای مجتمع استفاده می کنند. قطعات تلفن همراه، مبدل و دستگاه های نظامی و ارتباطی نیز به برش لیزر متکی هستند. حتی لوله های آب و سیستم های سرد کننده نیز برخی از عناصر برش لیزری دارند. در صنایع پزشکی، برش لیزر برای غربال کردن لوله های بی حس کننده، حفره های کاتتر، دستگاه های فیلتر کردن، سوراخ های جریان گاز و دیگر دستگاه های بسیار پیچیده استفاده می شود.

 

تاریخچه
تکنولوژی نوآوری برش لیزری در اواسط قرن بیستم است. در حالی که آلبرت انیشتین اولین تکنولوژی لیزر را در دهه 1900 ابداع کرد، اولین لیزر توسط یک مهندس آمریکایی و فیزیکدان به نام تئودور اچ Mainman ساخته شده بود .چهار سال بعد، Kumal پاتل، یک مهندس در نیوجرسی، اولین برش لیزر گاز، که CO2 استفاده می شود را توسعه داد.

 

برش لیزری

در سال 1967 مهندسین بریتانیا با اولین سیستم برش جت برقی،اختراع خود برای برش ورق فلز استفاده می کردند.

امروزه خدمات برش لیزری طولانی مدت است. به عنوان مثال، لیزرهای CO2 در حال حاضر به اندازه کافی قوی برای برش مواد فلزی هستند. به طور کلی، خدمات برش لیزری ارزان تر، کارآمد تر است،با گذشت زمان، این روند ادامه خواهد یافت.

 

 

جزئیات خدمات

برش لیزری اغلب توسط برنامه های دقیق کنترل می شود. این برنامه های دقیق که فرایند برش لیزری را با حداقل مداخله ی انسانی هدایت می کنند، اطلاعاتی را که از سیستم های CNC که از طرح های CAD برای جزئیات پردازش اطلاعات استفاده می کنند، دریافت می کنند.

به طور کلی خدمات برش لیزری مانند این است:

1.  اطلاعات مورد نیاز برای ماشینکاری لیزری مناسب را جمع آوری می کند.

2. تکنسین ها / دستگاه برش، پرتو لیزر را روی مواد مورد اصلاح قرار می دهد.

3. به منظور خرد کردن قطعه کار در مناطق محلی. تولیدکنندگان با استفاده از کنترل CNC همراه با فیبر نوری یا آینه، پرتو لیزر را هدف قرار می دهند.

4. تکنسین ها ممکن است با استفاده از لیزر، “کمک گاز” مانند نیتروژن یا دی اکسید کربن، به منظور آماده سازی سطوح جدید برش برای پوشش رنگ و پوشش مقاوم در برابر خوردگی، همکاری کنند. برای مثال، برش لیزر CO2، یک روش برش لیزر برای کمک به گاز است، و آن را به عنوان قدرتمند ترین لیزر موج در جهان امروز محسوب می شود.

طرح

قبل از شروع برش لیزر، تولید کنندگان بر اساس تعدادی از عوامل که با درخواست شما ارتباط دارند، طراحی را انجام میدهند.

 

برش لیزر

 

فواید

دلایل زیادی برای انجام لیزر وجود دارد.

اول، برش لیزری، قطعاتی با تغییر شکل لبه تقریبا صفر. این بدان معنی است که در لبه های بریده شده طرح شما، بسیار کوچک است و باید با ظرافت و دقت بالایی بریده شود.

ثانيا، با به کارگيری زمانهای بالا تر، برش لیزری سریعتر از روشهای دیگر  است. و به تولیدکنندگان اجازه می دهد تا تغییرات طراحی را با سهولت انجام دهند.

یکی دیگر از چیزهای مهم در مورد برش لیزر استفاده از ابزارهای ماشینکاری CNC است که به نیاز تکنسین های کمتر و اطمینان از ایمنی بیشتر تبدیل می شود. در نهایت، خدمات برش لیزری همه کاره، متنوع و بسیار کارآمد هستند. هنگام ایجاد گزینه های بسیاری، آنها ضایعات کمتری ایجاد می کنند.

 

چیزهایی که باید در نظر بگیریم

 

انتخاب سازنده حق

اگر تصمیم گرفتید که خدمات برش لیزری مناسب انجا دهید ، باید با یک ارائه دهنده خدمات با کیفیت بالا ارتباط برقرار کنید. برای کمک به شما در این تلاش هستیم ، با کیفیت بالا برش لیزر طلق البرز را برای شما انجام دهیم.

شما میتوانید طرح ها و نطرات  و سوالات خود را از تیم طلق البرز بپرسید.

 

طلق البرز  محصولات متنوع با کیفیت بالا، قیمتی مناسب و خدمات عالی ارائه مینماید.

در شبکه های اجتماعی ما میتوانید نمونه کار ها و ایده های جالبی که از محصولات ما ارائه گردیده دیدن فرمایید.

blogfa

instegram

linkedin

ورقهای پلی کربنات |پلی کربنات | قیمت پلی کربنات|خرید ورقهای پلی کربنات

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *