ورق های پلی کربنات

ورق پلی کربنات – جایگزین موثر برای شیشه های پلاستیکی

رنگ ورق پلی کربنات

در این مقاله درباره ورق پلی کربنات و قیمت ورق پلی کربنات و خرید ورق پلی کربنات بررسی میکنیم.

تفاوت ورق پلی کربنات و شیشه

ورق پلی کربنات انتخاب بسیار منطقی برای خانه ی شما است. مواد شیشه ای در بازار غالب است  هزینه بالا، وزن و قدرت ضربه کم شیشه، و همچنین میزان انرژی مورد نیاز برای تولید، استفاده از آن را محدود می کند. به همین دلیل ورق پلی کربنات پلاستیکی یک جایگزین مردمی است زیرا می تواند بسیاری از معایب را از بین ببرد.

پلی کربنات

شیشه ای آکریلیک ورق های خالی یا چند دیواره می توان به عنوان دیوار و تقسیم اتاق، و همچنین پوشش های مدرن دیوار ساخته شده از پلکسی گلاس استفاده شود. ورق پلی کربنات سبک وزن، با دوام و در اغلب موارد ارزان است. این در همه جا در دسترس است و نیازی به ابزار و تخصص خاصی برای نصب ندارد. با این وجود، تمام پلاستیک ها نمی توانند نیازهای سخت و کیفی خانه های ما را تامین کنند، مخصوصا زمانی که به برنامه های کاربردی در فضای باز می پردازیم. با این حال، یک استثنا، صفحه پلی کربنات است که شامل یک ترموپلاست نسبتا جدید است که توسط Bayer در سال 1953 ثبت شده است.


حتما بخوانید: لوله پلی کربنات

حتما بخوانید: ورق پلی کربنات


خصوصیات پلی کربنات

 

پلی کربنات به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا آن مقرون به صرفه، بسیار قوی و سازگار با انواع برنامه های کاربردی استاین ترکیب همچنین برای لنزهای عینک و در صنایع خودرو سازی و هوافضا استفاده می شود. علاوه بر این، پلی کربنات جزء تولید DVD ها و الکترونیک به طور کلی است. با اکسترود کردن پلی کربنات به اشکال پیچیده، تولید کنندگان راهی برای افزایش قدرت مواد و افزایش ویژگی های حرارتی خود را پیدا کرده اند. این باعث می شود که ورق پلی کربنات یک جایگزین ارزان اما به همان اندازه مفید برای شیشه باشد. بنابراین اگر شما به دنبال چنین تنوع هستید، در اینجا یک نگاه دقیق به مواد و استفاده از آن است.

 

پلی کربنات چیست؟

 

ورق های پلی کربنات ساخته شده از بافت، پلاستیک چند قطعه ای است که می توانید به جای شیشه ای در محیط داخلی و یا در فضای باز استفاده کنید. محصول نهایی به نظر می رسد مثل یک ساندویچ بستنی شفاف است. لایه های داخلی و بیرونی با دنده هایی که شیارهای کانال مانند ایجاد می کنند، متصل می شوند.

 

اندازه های موجود از پلی کربنات

 

– از ضخامت ۰.۲۵تا ۳۰میلیمتر

-ابعاد۳۰۰*۲۰۵و۶۰۰*۲۱۰ سانتیمتر

-در رنگ های متنوع

-مقاوم دربرابرضربه(نشکن)، آفتاب وحرارت

-ساخت کشورآمریکا،آلمان تایوان وایران

ترکیب

طبق اطلاعات ورق پلی کربنات حدود 200 برابر قویتر از بشقاب شیشه ای است و وزن آن حدود یک کیلوگرم است. این به این معنی است که ثابت کردن نسبتا آسان است و شما می توانید به طور قابل ملاحظه ای نیاز به عناصر ساختاری را به حداقل برسانید. این مزایا با نور بصری مواد کار می کند.

 

رنگ های موجود

اگر چه پلی کربنات در انواع سایه ها موجود است، رنگ های استاندارد شفاف سفید، برنز (رنگی) ارزان ترین هستند. رنگ های خاکستری و برنز برای کنترل تولید گرمای خورشیدی کمک می کنند، در حالی که رنگ های شفاف، نور روز بسیار گسترده ای را به داخل کشور می رسانند. اینها برای مناطق داخلی که نیاز به نور غیر مستقیم دارند ایده آل است. علاوه بر این، آنها در گلخانه ها قرار می گیرند، جایی که نور پراکنده به گیاهان کمک می کند که برای فتوسنتز بیشتر از شاخ و برگ استفاده کنند. یکی دیگر از روش های تولید ممکن است باعث مقاومت در برابر پلی کربنات UV شود.

 

 

شماره تماس :

برای اطلاعات بیشتر از مجموعه با شماره های ۳۳۹۳۱۱۶۴-۳۳۹۳۳۰۹۳ -۰۲۱  تماس بفرمایید.

برای بازدید از صفحه اصلی کلیک کنید.

alborzplastomer.ir

قیمت ورق پلی کربنات | ورق پلی کربنات | خرید ورق پلی کربنات

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “ورق پلی کربنات – جایگزین موثر برای شیشه های پلاستیکی

  1. رایانت فاضلی گفت:

    سلام. وقت بخیر. ممنون از اطلاعات خوبتون. یسوال داشتم . میخوام روی پشت بام خانه یه گلخانه 2 در 2 بسازم . شیشه بخاطر شکنندگیش نمیخوام استفاده کنم. بنظر شما این مواد پلی کربناتی با چه ضخامتی مناسب این کار هستند ؟

    1. alborz گفت:

      سلام وقتتون بخیر ممنون میشم برای دریافت اطلاعات کامل درباره ورق پلی کربنات با شماره های فروشگاه تماس بگیرید
      فروشگاه: تهران -خیابان پامنار – پلاک ۳۰۹

      ۳۳۹۳۳۰۹۳ -۰۲۱

      ۳۳۹۳۱۱۶۴ -۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *