شیشه, طلق پلاستیکی, ورق های پلکسی گلاس

راهنمای خریدار برای ورق پلکسی گلاس آشپزخانه

راهنمای خریدار برای ورق پلکسی گلاس آشپزخانه- طلق البرز-2

راهنمای خریدار برای ورق پلکسی گلاس آشپزخانه

برای محافظت از دیوار آشپزخانه شما از لکه های پوستی ، چربی و لکه ها  میتوانید از ورق های پلکسی گلاس استفاده کنید . شما میتوانید این نوع ورق ها را از فروشگاه طلق البرز خریداری بفرمایید. بسیار مهم است که شما یک ورق پلکسی با دوام و ماندگار انتخاب کنید.

در حین انتخاب بین دو ماده ، این را بخاطر بسپارید که ورق پلکسی  آشپزخانه به طراحی و الزامات فنی شما نیاز دارد.

در زیر مواردی وجود دارد که شما باید هنگام خرید ورق پلکسی آشپزخانه به خاطر داشته باشید:

 

قیمت

اولین چیزی که باید هنگام خرید ورق پلکسی گلاس آشپزخانه در نظر بگیرید قیمت آن است.ورق  اکریلیک ارزانتر از ورق ساخته شده از شیشه است. ابرای صرفه جویی در هزینه بهتر است ورق اکریلیک را انتخاب کنید.

مقاومت در برابر گرما

یکی از ویژگی های مهم هنگام انتخاب این ورق ها در آشپزخانه ، مقاومت در برابر حرارت آن است. شیشه سفت می تواند درجه حرارت تا 400 درجه سانتی گراد را تحمل کند. بیشتر چاشنی های آکریلیک برای استفاده با منبع حرارت مستقیم مانند قسمت عقب گاز یا هاب های برقی مناسب نیستند (آنها مقاومت در برابر حرارت تا 160 درجه سانتیگراد دارند).

دوام یا ماندگاری

وقتی در چیزی سرمایه گذاری می کنید ، انتظار دارید که این مدت طولانی طول بکشد. همانطور که میدانید شیشه ها بسیار سفت هستند،  اما در برابر ضربه شکننده هستند و امنیت بالایی ندارند  با این وجود ، ورق های اکریلیک در برابر ضربه بسیار مقاوم  هستند بنابراین قادر به مقاومت در برابر ضربات روزانه هستند.

نصب آسان

شیشه وزن بیشتری از ورق های اکریلیک دارد ، بنابراین برای نصب آنها به چسب قوی احتیاج دارند. ورق های پلاستیکی یا ورق های پلکسی گلاس دارای وزن سبک هستند ،و به همین دلیل کاربرد آنها راحت تر است. شیشه مستعد به شکستن یا ترک خوردگی است.

رنگ های ترجیحی

هنگام تصمیم گیری در مورد دیوار کوب های آشپزخانه ، رنگ می تواند یک عامل مهم برای تصمیم گیری باشد. طیف گسترده ای از رنگ ها در هر دو شیشه و ورق پلکسی رنگی موجود است. پیدا کردن رنگ مناسب برای آشپزخانه شما بسیار ساده است ، مهم نیست که کدام ماده را انتخاب کنید.

پاک شوندگی عالی ورق پلکسی گلاس

تمیز کردن آشپزخانه شما همیشه یک کار دلهره آور است و شما نمی خواهید با خرید یک دیوارکوب آشپزخانه که تمیز کردن آن را  دشوار کنید . شیشه مستعد جمع آوری گرد و غبار و اثر انگشت است و بنابراین تمیز کردن منظم لازم است ، هرچند این کار با یک پارچه مرطوب به راحتی انجام می شود. در حالی که ورق های اکریلیک را ، می توانید آنها را با آب گرم و صابون تمیز کنید ، آنها همچنین گرد و غبار جذب نمی کنند و به همین دلیل برای مدت طولانی تر تمیز خواهند ماند.

البته تصمیم نهایی در هنگام انتخاب دیوارکوب آشپزخانه به خریدار می رسد ، اما نگه داشتن برخی از این موارد هنگام تماشای محصولات موجود به شما کمک می کند.

همه چیزهایی که شما باید درباره ورق پلکسی (آکریلیک) بدانید

حتما بخوانید :

ورق های پلکسی گلاس (آکریلیک) قیمت و ضخامت ورق پلکسی …

 

قیمت ورق های پلکسی گلاس

قیمت طلق پلکسی گلاس شفاف با توجه به ضخامت آن متغیر می باشد. هرچه ضخامت ورق بیشتر باشد به تناسب آن قیمت نیز افزایش پیدا می کند.

برای اطلاعات بیشتر از قیمت با شماره های ۳۳۹۳۱۱۶۴-۳۳۹۳۳۰۹۳ -۰۲۱  تماس بفرمایید.

طلق البرز قادر به تولید محصولات با کیفیت بالا، قیمت بهتر، بسته بندی ایمنی و خدمات عالی است.

در شبکه های اجتماعی ما میتوانید نمونه کار ها و ایده های جالبی برای کار خود به ارمغان بیافرینید.

blogfa

instegram

linkedin

ورق پلکسی قیمت |قیمت ورق پلکسی |فروشگاه پلکسی |

alborzplastomer.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *