ورق های آینه ای و مولتی استایل, ورق های پلکسی گلاس

بهترین ورق پلکسی آینه ای سال 97

بهترین ورق پلکسی آینه ای سال 97

بهترین ورق پلکسی آینه ای سال 97

ورق های آکریلیک آینه ای گزینه ای ایده آل به جای شیشه است و گزینه ای مطمئن تر ، مقرون به صرفه تر و استفاده راحت تر را ارائه می دهد. اکریلیک برای استفاده در سالن های بدنسازی ، استودیو های رقص و حتی خانه مناسب  است ، همان وضوح بازتاب شیشه  را دارد اما با این تفاوت که  دارای مقاومت بیشتر در برابر ضربه است. . برای اطلاعات بیشتر با  پشتیبانی طلق البرز تماس بگیرید

02133931164 – 02133933093 – 09120250862

بهترین ورق پلکسی آینه ای سال 97

ورق پلکسی آینه ای چیست؟

آکریلیک آینه ای از یک ورق واضح از آکریلیک ساخته شده است که یک سطح بازتاب نقره در قسمت پشتی آن اعمال می شود تا بازتاب کاملی داشته باشد.

 

حتما بخوانید : ورق آینه ای 

مزایای ورق پلکسی آینه ای

آکریلیک آینه ای ثبات بسیار خوبی در برابر اشعه ماوراء بنفش فراهم می کند و در ضخامت های 3 میلی متر و 5 میلی متر برای کاربردهای مختلف برای کلیه نیازهای تجاری و خانگی موجود است. ورق پلکسی آینه ای به راحتی قابل حکاکی و برش است ، زیرا می توان آن را به راحتی  خم کرد ، بنابراین این یک ماده چند منظوره است که می تواند به روش های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد.ورق پلکسی آینه ای مقاومت بیشتری نسبت به شیشه دارد و دارای ده برابر مقاومت در برابر ضربه نسبت به ورق های شیشه ای معادل است ، بنابراین برای مناطقی با ارتفاع زیاد مانند خواص تجاری و اماکن عمومی بسیار مناسب است.

وزن ورق پلکسی آینه ای

با وجود استحکام ، اکریلیک بسیار سبک وزن است ، بنابراین کار با آن آسان است و حتی در ورق های بزرگتر نیز نصب می شود.

 

سطح انعکاسی ورق پلکسی آینه ای  به همان اندازه  شیشه ای سنتی ، با روکش آینه ای نقره ای روشن است .

قیمت ورق پلکسی آینه ای

آکریلیک آینه ای بسیار مقرون به صرفه تر از آینه های شیشه ای است ، بنابراین یک انتخاب اقتصادی مقرون به صرفه است.

افراد با توجه به اینکه از کاربرد این نوع پلکسی گلاس برای منازلشان استفاده می کنند، در بازار به دنبال قیمت ورق پلگسی آینه ای می باشند. با مراجعه به فروشگاه های فروش ورق پلکسی آینه ای از قیمت ورق پلکسی آینه ای باخبر می شوند. هر فروشگاه یک قیمت را به اشخاص می گویند و افراد در این خصوص سردرگم می شوند. به همین دلیل در این مقاله شما را با عواملی که باعث شده تفاوت بین قیمت ورق پلکسی آینه ای رخ دهد، را به شما معرفی می کنیم. قیمت ورق پلکسی آینه ای با توجه به موارد زیر تغییر می‌کند. این سه عامل عبارت است از ابعاد ورق پلکسی آینه ای، ضخامت ورق پلکسی آینه ای و رنگ ورق پلکسی آینه ای می باشد. به عنوان مثال با افزایش ابعاد آینه پلکسی و انتخاب پلکسی آینه ای طلایی با ضخامت ۴۰×۴۰ قیمت این رنگ ورق نسبت به نوع دیگر پلکسی آینه ای(نقره ای) بسیار متفاوت است.

 

مقاومت ورق پلکسی آینه ای

اکریلیک همچنین در برابر آب و هوا بسیار مقاوم است ، بنابراین یک راه حل عالی برای برنامه های داخلی و خارجی است.

از ورق پلکسی آینه ای چه استفاده ای می کند؟

از آنجایی که اکریلیک می تواند برای کاربردهای داخلی و خارجی کاربرد داشته باشد ، برای طیف گسترده ای از پروژه ها مناسب است. علاوه بر اینکه به عنوان جایگزینی برای آینه های شیشه ای استاندارد در خانه مورد استفاده قرار می گیرد ، می توان از آن در جلوه های بسیار خوبی در سالن های ورزشی و استودیوهای رقص برای آینه های با دیواره و همچنین برای آینه های پایدار استفاده کرد.

 

این یک ماده عالی برای استفاده در باغ ها برای ایجاد فضای بیشتر و همچنین برای طراحی ها و ویژگی های معماری در مجموعه های تئاتری است. این مواد همه کاره همچنین برای پروژه های در داخل و اطراف خانه ایده آل است ، مانند اتاق خواب ، حمام و آینه های کودک در اتاق های بازی.

 

مشاوره در مورد نصب آینه های پلاستیکی

آینه های اکریلیک فوق العاده است ، اما از آنجا که محصولی انعطاف پذیر است ، برای بدست آوردن بازتاب کامل باید در هنگام نصب آکریلیک دقت لازم را انجام دهید.

 

برای بدست آوردن یک بازتاب کاملاً تحریف نشده ، آینه های پلاستیکی باید در زیر لایه های کاملاً مسطح مانند MDF 18 میلی متر قرار گیرند. شما می توانید از نوار چسب یا دو طرفه استفاده کنید که هر دو مورد می توانند بیشتر فروشگاه های سخت افزار یا از بخش لوازم جانبی ما خریداری کنند. چسب باید باریک و یکنواخت پخش شود و باید بدون حلال باشد و در یک ناحیه کوچک آزمایش شود تا اطمینان حاصل شود که هیچ آسیبی به سطح بازتابنده وارد نخواهد کرد.

پس از اعمال آینه بر پشتی ، می توان از غلتكی لاستیکی برای صاف كردن آینه و برطرف كردن هرگونه ناهمواری در چسب استفاده كرد.

آینه های پلاستیکی با استفاده از پیچ ها می توانند به صورت مکانیکی ثابت شوند.

اگر در مورد نصب آینه یا مناسب بودن آینه پلاستیکی برای برنامه خود مطمئن نیستید ، لطفاً با زلق البرز در تماس باشید و ما تمام تلاش خود را برای شما خواهیم کرد.

 

نکات نگهداری آینه های آکریلیک

  • نگهداری اکریلیک آسان و به نظر می رسد
  • نیازی به پاک کننده های مخصوص یا مواد شیمیایی و حلال ها / الکل نیست تا از آسیب دیدن مواد جلوگیری شود.
  • برای تمیز نگه داشتن آکریلیک آینه ای خود ، یک پارچه نخی نرم و آب صابون گرم همه چیز برای تمیز کردن سطح مورد نیاز است.
  • این امر گزینه ای عالی را برای فضاهای عمومی و مناطقی که در معرض گرد و غبار و نشانه ها به راحتی قرار دارند ، فراهم می کند ، زیرا می توانند با کمترین تلاش  به طور موثر تمیز شوند.

 

 

آیا ورق پلکسی آینه ای خوب هستند؟

خلاصه بله! این نوع ورق ها  سبک تر و مقرون به صرفه تر از آینه های شیشه ای هستند و از مقاومت در برابر ضربه بسیار بالاتری نسبت به آینه های شیشه ای برخوردار هستند. تنها نقطه ضعف این است که اکریلیک محصولی انعطاف پذیر است و برای تهیه تصویری منعکس نشده دست نخورده ، باید به خوبی نصب شود.

 

چگونه می توانید ورق پلکسی آینه ای را برش دهید؟

در کارخانه ما از لیزرها و روترهای CNC برای ساختن شکل های  استفاده می کنیم. و همچنین برش آینه های اکریلیک در خانه کاملاً ساده است ، می توانید از ابزارهای زیر استفاده کنید

  1. اره گرد
  2. آهنگ اره
  3. روتر
  4. اره دستیروش مورد نظر ما یک اره یا روتر خواهد بود. در مورد برش اکریلیک در وبلاگ ما بیشتر بخوانید. هنگام برش یا استفاده از صفحه آینه ، مراقب باشید که قسمت پشتی خاکستری خراشیده نشود ، زیرا هرگونه خراش در آن ظاهر می شود.

 

آیا می توان از آینه های اکریلیک در محیط های خارجی استفاده کرد؟

بله آینه های پلاستیکی برای استفاده در محیط های خارجی مناسب است ، به خصوص که 10 برابر مقاومت بیشتری در برابر ضربه از شیشه و همچنین در برابر آب و هوا دارد.

 

ابعاد ورق آینه پلکسی

 

آینه پلکسی دارای ابعاد و ضخامت های مختلفی در بازار فروش پلکسی می باشد‌. ضخامت ورق آینه پلکسی موجود در بازار ۳و۲ میلی‌متر می باشد. ابعاد ورق آینه پلکسی نیز از ۳۰×۳۰ تا ۶۰×۶۰ بر حسب سانتی متر موجود است. این محصول همچنین از دارای مارک های پلکسی آینه ای چوچن و پلکسی آینه ای تایوانی در بازار عرضه و به فروش می رسد.

 

 

شیشه در مقابل ورق پلکسی، کدام یک بهترین است؟

شیشه معمولاً در خانه ها و مشاغل برای برنامه هایی از قبیل آینه استفاده می شود ، اما ورق پلکسی به دلایل مختلف برای استفاده در داخل و خارج از خانه بسیار مناسب است و با داشتن ضریب شکست بالاتر از شیشه ، امکان عبور نور بیشتر برای روشن تر شدن فضاها را فراهم می آورد.

یک مشکل شایع در استفاده از شیشه این است که می تواند به راحتی شکسته و خرد شود ، باعث بروز تصادفات و برداشتن آن دشوار می شود. اکریلیک به مراتب از شیشه قوی تر است ، بنابراین خطر آسیب دیدن یا شکستن آن کاهش می یابد ، اما در صورت خراب شدن ، ضد خش نیز می باشد. آکریلیک از شیشه سبک تر است به همین دلیل نصب و نصب خود آسان است و کار با آن آسان است. هنگامی که به طور صحیح به دیوار نصب شده است ، هیچ گونه اعوجاجی در تصویر مشاهده نمی شود و همان سطح بازتابی را که می خواهید با شیشه بدست آورید اما بدون دردسر و خطر شکستن آن دریافت خواهید کرد.

 

خرید آینه پلکسی

 

بعد از اینکه افراد با عوامل تاثیر گذار بر قیمت ورق پلکسی آینه ای آشنا شدند به فروشگاه های فروش ورق پلکسی آینه ای مراجعه می کنند. خرید آینه پلکسی نیز با توجه به همان سه عامل قبل می باشد. ضخامت ورق پلکسی آینه ای، ابعاد ورق پلکسی آینه ای و نوع ورق پلکسی آینه ای که به دو صورت پلکسی آینه ای طلایی و پلکسی آینه ای نقره ای در بازار موجود می باشد، قیمت ها را تحت تاثیر قرار می دهد. برای خرید آینه پلکسی باید یک فروشگاه معتبر را پیدا کنید تا بتوانید با خیال راحت از آن آینه پلکسی خریداری کنید. افراد به اصل بودن و قیمت مناسب برای خرید آینه پلکسی بسیار توجه می کنند. به همین دلیل به دنبال بهترین فروشگاه فروش ورق پلکسی آینه ای می باشند. پیشنهاد ما به شما فروشگاه پامنار برای خرید پلکسی آینه ای است.

 

فروش پلکسی آینه ای

 

انتخاب فروشگاه فروش پلکسی آینه ای نیز بسیار حائز اهمیت است. در صورتی که شما به یک فروشگاه فروش پلکسی آینه ای نامعتبر مراجعه کنید، می بایست هزینه زیادی در قبال جنس نامرغوب بدهید. در حالی که باید بعد از آن باید یک بار دیگر هزینه ای دیگر برای خرید پرداخت کنید. پس با انتخاب درست یک فروشگاه فروش پلکسی آینه ای شما علاوه بر اینکه یک محصول مرغوب را خریداری می کنید، هزینه ای مقرون به صرفه و فقط یکبار آن را خریداری می کنید. فروش پلکسی آینه ای در فروشگاه ها با توجه به ابعاد، نوع و رنگ نقره ای و پلکسی آینه ای طلایی صورت می گیرد.

 

 

برای اطلاعات بیشتر از ورق مولتی وآینه ای کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر ازقیمت ورق آینه ای  با شماره های ۳۳۹۳۱۱۶۴-۳۳۹۳۳۰۹۳ -۰۲۱  تماس بفرمایید.

برای بازدید از صفحه اصلی کلیک کنید.

alborzplastomer.i

انتخاب درست راز رسیدن به اهداف شماست.

 

طلق البرز  محصولات متنوع با کیفیت بالا، قیمتی مناسب و خدمات عالی ارائه مینماید.

در شبکه های اجتماعی ما میتوانید نمونه کار ها و ایده های جالبی که از محصولات ما ارائه گردیده دیدن فرمایید.

blogfa

instegram

linkedin

منابع

cutmyplastic

پامنار

 

دیدگاهی در مورد “بهترین ورق پلکسی آینه ای سال 97

  1. نوشین گفت:

    سلام
    ببخشید اصفهان نمایندگی دارید؟

    1. alborz گفت:

      خیر متاسفانه تهران هستیم

  2. عباس گفت:

    آیاپلکسی گلاس طلایی بعد از مدتی خش میافته؟

  3. قیمت ورقهای آینه ای؛
    قیمت ورقهای آینه ای با توجه به ابعاد پلکسی وضخامت و رنگ آن متفاوت میباشد.
    به عنوان مثال با افزایش ابعاد آینه پلکسی و انتخاب پلکسیهای آینه ای طلایی با ضخامت ۴۰×۴۰ قیمت این رنگ ورق نسبت به نوع دیگر آن بسیار متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *