ورق های پلکسی گلاس

نکاتی که باید هنگام خرید ورق پلکسی به آن توجه کنیم !

برای خرید ورق پلکسی گلاس در پامنار باید به فاکتور های مهمی دقت کنیم . به همین خاطر ما قصد داریم در این مقاله شما را با نکات خرید ورق پلکسی گلاس آشنا کنیم.با طلق البرز همراه باشید.

راهنمایی هایی که در این مقاله عنوان شده است به شما در انتخاب با کیفیت ترین پلکسی گلاس کمک می کند.

در ادامه نیز با دو برند با کیفیت که بهترین ورق های پلکسی گلاس را تولید می کنند آشنا می شوید.

ضخامت یکسان در همه جای ورق

ضخامت ورق پلکسی گلاس باید در همه جای ورق یکسان باشد.

فاکتورهای مهمی همچون ضخامت یکسان در همه جای ورق و همچنین ثابتی رنگ از جمله مهم ترین این پارامترها هستند. ورق هایی که برخی از تولیدکنندگان درجه ۲ و ۳ تولید می کنند ضخامت یکسانی ندارند. ورق های پلکسی گلاس به شیوه ریخته گری مسطح تولید می شوند این روش تولید یکی از بهترین روشهای تولید متریال های تخت به شمار می آید. از اینرو بسیاری از کارخانجات تولید ورقهای غیر فلز از این روش برای تولید استفاده می کنند. اما با این حال باید در مراحل تولید انواع ورق استانداردهای کنترل کیفی نیز رعابت شود تا فراورده ای یکدست با پارامترهای یکنواخت به دست آید. البته این اختلاف ضخامت حدود ۰٫۱ الی ۰٫۳ میلیمتر است اما با این حال در برخی از کارهای تولیدی این اختلاف ضخامت مشکل ساز می شود. بنابراین هنگام خرید ورق پلاکسی گلاس از یکسان بودن ضخامت در همه جای شیت اطمینان حاصل کنید.

تمیز بودن ورق پلکسی

یکی دیگر از نکاتی که باید هنگام خرید ورق پلکسی به آن توجه کنیم این است که ورقهای پلکسی گلاس اغلب در مصارف تزئینی، دکوری و لوکس مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو نباید زدگی، ضایعه رنگی و یا لکه داشته باشند. در موارد خاص و در برندهای متفرقه گاها دیده می شود ورقها دارای ضایعاتی در سطح خود وجود دارد . این ضایعات می توانند هنگام تولید ایجاد شوند. برای مثال گردوخاک با مواد پلکسی گلاس مخلوط شود و پس از تولید به صورت ذرات غبار روی سطح پلکسی نمایان شوند.

خاصیت عبور نور

درست است که اختلاف رنگی را نمی توان دلیل بر با کیفیت بودن ورق پلکسی گلاس درنظر گرفت در شرایط یکسان برای دو ورق پلکسی از دو برند مختلف، ورقی با کیفیت تر است که وضوح رنگی خوبی از خود عبور دهد.دو ورق پلکسی با کد رنگی یکسان ممکن است نور را به یک میزان از خود عبور ندهند یا اختلاف رنگی داشته باشند.

 

حالت پذیری پلکسی گلاس

به طور معمول ورق های پلکسی گلاس انعطاف پذیری زیادی ندارند و اگر بیش از اندازه تحت فشار خمش قرار گیرند بسیار شکننده میشوند. اما ورق پلکسی گلاس را به روش های مختلفی می توان خم کرد. خم شدگی پلکسی گلاس به وسیله حرارت مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود. یک روش که در ساخت حروف برجسته پلکسی گلاس مورد استفاده قرار می گیرد حرارت دادن مستقیم به پلکسی از طریق شعله مهار پذیر است. این کار با سرپیک هایی که مخصوص حروفسازی هستند انجام می شود.

بنابراین اگر بخواهیم فاکتور مهم دیگری را برای خرید ورق پلکسی به آن توجه کنیم این است که :

ورق پلکسی گلاسی بهتر و با کیفیت تر است که در برابر حرارت مستقیم و غیرمستقیم دچار تغییر رنگ نشود و پس از عملیات خم کاری خرد نشود. 

 

 

برند های ورق پلکسی گلاس

در بازار ایران ورقهای پلکسی گلاس تایوانی بسیار محبوب هستند. این ورق ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. در مجموع می توان گفت ورق های تایوانی از لحاظ ظاهری همیشه یکسان و بدون تغییر بوده اند و در طول زمان دچار تغییر در ظاهر و رنگ نشده اند.

موارد زیر را می توان به عنوان محاسن ورق های پلکسی گلاس تایوانی بر شمرد:

  • ضخامت ورقهای پلکسی گلاس تایوانی همیشه ثابت است.
  • ورقهای تایوانی نور را به خوبی از خود عبور می دهند و درصد خورندگی نور کمتری نسبت به دیگر ورق ها دارند.
  • بهترین ورق پلکسی برای حروفسازی و خمکاری ، پلکسی گلاس تایوانی است.
  • شاید شما به راحتی نتوانید زدگی و یا ذرات گرد و غبار را روی سطح ورقهای تایوانی ببینید.

اینها شاید نیمی از فاکتورهای کیفی ورقهای پلکسی گلاس تایوانی هستند که به آنها اشاره شد.

بارزترین شاخصه کیفی ورق های تایوانی، مناسب بودن برای برش لیزری است.

ورق های پلکسی گلاس تایوانی بهترین گزینه برای لیزر هستند این ورق ها هنگام برش، دچار زدگی نمی شوند و لبه های برش سوختگی نمی شوند.

یرلانگ و چوچن برندهای شناخته شده پلکسی گلاس هستند

در زیر نام چند برند معروف پلکسی گلاس را عنوان کرده ایم:

کمپانی یرلانگ و کمپانی چوچن دو برند پرآوازه در زمینه عرضه ورق های پلکسی گلاس هستند. این ورق ها کیفیت خوبی دارند و جزو پرمصرف ترین و پرطرفدارترین ورقهای بازارند. این ورق ها تمامی فاکتورهایی که در این مطلب به آن اشاره شد را دارند.

 

برای خواندن مقالات مرتبط ورق پلکسی گلاس کلیک کنید.

مقاومت پلکسی گلاس

برای اطلاعات بیشتر از قیمت روز ورقهای پلکسی پامنار با شماره های ۳۳۹۳۱۱۶۴-۳۳۹۳۳۰۹۳ -۰۲۱  تماس بفرمایید.

آدرس وبسایت:

alborzplastomer.ir

 

طلق البرز  محصولات متنوع با کیفیت بالا، قیمتی مناسب و خدمات عالی ارائه مینماید.

در شبکه های اجتماعی ما میتوانید نمونه کار ها و ایده های جالبی که از محصولات ما ارائه گردیده دیدن فرمایید.

blogfa

instegram

linkedin

سینی پلکسی گلاس |ورق پلکسی گلاس اصفهان  |پلکسی پامنار

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *