دسته‌بندی نشده

باکس پلکسی

باکس پلگسی گلاس چیست؟

یک جعبه ی ساخته شده از پلکسی می باشد و شفاف هستند و شفافیتی همچون شیشه دارد و از ضخامت های متفاوتی بر خوردار است .مقاومت با کس های پلکسی در برابر ضربه بالا بوده و ایمنی بیشتری نسبت به شیشه دارد.

 

جعبه های پلکسی گلاس در مقایسه با جعبه های شیشه ای چه مزایایی دارد؟

پلکسی گلاس در مقایسه با  جعبه شیشه ای ، مزایای مختلفی دارد.

  1. جعبه های پلکسی گلاس مقاومت بسیار بیشتری نسبت به جعبه های شیشه ای دارند.
  2. جعبه های شیشه ای با برخورد ضربه میشکنند به همین دلیل جعبه های پلکسی انتخاب بهتری در مقابل ضربه هستند.
  3. یکی دیگر از مزیت های کلیدی که جعبه های اکریلیک نسبت به جعبه های شیشه ای دارند این است که می توانند ضمن حفظ خواص نوری خود ، به چندین شکل و اندازه قالب ریزی شوند.

 

موارد استفاده جعبه های پلکسی گلاس  چیست؟

در زمینه های مختلف و منحصر به فردی از جعبه های پلکسی گلاس استفاده می شود که می توان از آن به عنوان جعبه ، روکش برای کالاها ، یادگاری های ورزشی، صندوق های رأی و موارد دیگر استفاده کرد. با توجه به استحکام و شفافیت اکریلیک ، جعبه های نمایشگر پلکسی گلاس انتخاب خوبی برای کالاهای تجسمی ، نمایش آثار هنری و یا نمایش کلکسیونی است. تقریباً در هر اندازه ای که شما نیاز دارید ارائه می شود .

 

آیا جعبه های پلکسی گلاس به راحتی خراشیده می شوند؟

جعبه های پلکسی گلاس  نسبت به شیشه مقاومت کمتری دارد زیرا دارای سطح نسبتاً نرم هستند. برای جلوگیری از خراش دادن روی جعبه های پلکسی گلاس  خود ، حتماً آنها را با احتیاط جابه جا کنید و آنها را با لباس های بدون ساینده و مواد تمیز کننده مخصوص تمیز کنید.

جعبه های اکریلیک را چگونه تمیز می کنید؟

تمیز کردن جعبه های اکریلیک باید در ضمن استفاده از پاک کننده بدون مواد شیمیایی ، با یک پارچه یا پارچه نرم باشد.شما هرگز از پاک کننده های پنجره ، تمیزکننده های حلال با آمونیاک یا سایر اسپری های شیمیایی استفاده نکنید زیرا می توانند محصولات آکریلیک شما را خراشیده یا آسیب ببینند.

 

قیمت باکس پلکسی گلاس

لطفا برای اطلاعات بیشتر از قیمت باکس پلکسی گلاس و خرید باکس پلکسی با ما تماس بگیرید.  ۳۳۹۳۱۱۶۴-۳۳۹۳۳۰۹۳ -۰۲۱

 

برای بازدید از صفحه اصلی کلیک کنید.

آدرس وبسایت:

alborzplastomer.ir

 

 

blogfa

instegram

linkedin

 

خرید باکس پلکسی |قیمت باکس پلگسی  | طلق البرز| |جعبه پلکسی گلاس | |کاربرد های باکس پلگسی گلاس |مرکز فروش باکس پلکسی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *