ورق پی وی سی

مقایسه پی وی سی با تخته سه لا، خصوصیات آنها چیست؟

ورق-پی-وی-سی-طلق-البرز

تخته های  پی وی سی و تخته سه لا به طور گسترده ای در ساخت کابینت ها و سایر موارد برای نیازهای خانه یا دفتر مورد استفاده قرار می گیرد. بیشتر برای بازسازی آشپزخانه استفاده می شوند. اگرچه هر دو پی وی سی و تخته سه لا از اهمیت بالایی برای اجرای هر نوع کار نوسازی یا بازسازی برخوردار هستند ، اما ورق های پی وی سی در مقایسه با تخته سه لا به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند. مطمئناً چند دلیل برای تأیید این امر وجود دارد. با طلق البرز همراه باشید.

در اینجا چند واقعیت وجود دارد که  میتوان گفت پی وی سی بهتر از تخته سه لا عمل می کند:

 

 

خصوصیات ورق پی وی سی

ورق کف پی وی سی از مواد پلاستیکی  تشکیل شده است. این ترکیبی از الیاف چوب و پی وی سی است و از این رو به عنوان کامپوزیت چوب پلاستیک نیز نامیده می شود. این ماده همچنین ممکن است حاوی برخی از مواد پرکننده باشد که معدنی نیستند. در حالی که تخته سه لا اکثرا دو یا سه تخته چوب به هم چسبیده است.

 

می دانیم آشپزخانه محلی است که بیشتر در معرض رطوبت و گرما قرار دارد. شاید در چنین شرایطی ، تخته سه لا ممکن است هر دو شرایط را به طور مؤثر حفظ نکند. اگر انتظار دارید طول عمر و ماندگاری مواد از رطوبت و گرما دوام بیاورد ، پی وی سی گزینه مناسبی خواهد بود.

هنگام شکل گیری ، پی وی سی در مقایسه با تخته سه لا بسیار انعطاف پذیر است. شما  ورق های پی وی سی را به هر حالتی برش یا شکل دهید در نتیجه انعطاف پذیری ورق های پی وی سی بالا تر است، اما انجام همان کار با تخته سه لا امکان پذیر نیست.

قبل از نصب  ورق فوم پی وی سی هرگز به هیچگونه کار با جلا کاری احتیاج ندارد. در حالی که تخته سه لا حتما باید جلا داده شود تا ظاهر کاملی را پس از نصب و تکمیل کلیه آثار به دست آورد.

در مورد تخته سه لا ، وقتی هوا رطوبت یا گرم باشد ممکن است شکسته شود . اما در مورد ورق پی وی سی ، هیچ گونه نگرانی برای شما وجود ندارد ، زیرا این ماده در مقابل گرما و رطوبت مقاوم است.

اگر بیشتر نگران تأثیر محیطی از موادی هستید که برای فضای داخلی آشپزخانه استفاده می کنید ، پی وی سی انتخاب مناسبی خواهد بود. از آنجا که پی وی سی از پلاستیک و چوب زباله بازیافت شده ساخته شده است ، دیگر نیازی به قطع درختان نیست ، در حالی که اگر تخته سه لا را می خواهید ، باید به جنگل زدایی فکر کنید. (قابل بازیافت)

کاربرد پی وی سی در مقایسه با تخته سه لا گسترده و عظیم است. شما در استفاده از ورق های پلاستیکی پی وی سی برای اهداف تزئینی مختلف انعطاف پذیر هستید و هرگز از کاربرد آن محدود نمی شوید.

با استفاده از پی وی سی می توانید طراحی رویای خود را بدون هیچ محدودیتی طراحی کنید ، در حالی که ممکن است با تخته سه لا این امکان پذیر نباشد. این ممکن است باعث ایجاد محدودیت در کارهای طراحی شما شود.
نه تنها این عوامل ممکن است بر روند انتخاب شما تأثیر بگذارند ، بلکه قیمت پی وی سی نیز نسبتاً کمتر از تخته سه لا است و در نتیجه برای همه مقرون به صرفه می شود.

 

ویژگی ها و کاربرد های ورقهای پی وی سی تنها با نکات برجسته فوق محدود نمی شوند کاربرد های متنوع و قیمت گذاری مقرون به صرفه آن انتخاب مناسبی برای شما مشتریان طلق البرز است.

برای دریافت قیمت به صفحه محصولات ورق پی وی سی  مراجعه کنید.

برای بازدید از صفحه اصلی کلیک کنید.

آدرس وبسایت : https://alborzplastomer.ir

طلق البرز  محصولات متنوع با کیفیت بالا، قیمتی مناسب و خدمات عالی ارائه مینماید.

در شبکه های اجتماعی ما میتوانید نمونه کار ها و ایده های جالبی که از محصولات ما ارائه گردیده،دیدن فرمایید.

blogfa

instegram

linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *