ورق های پلی کربنات

تمیز کردن ورق های پلی کربنات: چه کارهایی را انجام دهیم؟

تمیز کردن ورق های پلی کربنات

سقف های پلی کربنات ، شیشه های بادی و گلخانه ها گاهی اوقات به تمیز کردن نیاز دارند تا ظاهر خوبی داشته باشند. تمیز کردن پلی کربنات آسان است اما چند نکته ویژه وجود دارد که باید به آن دقت کنیم. در این وبلاگ ، ما لیستی از مهمترین کارها را هنگام تمیز کردن پنجره های پلی کربنات نوشته ایم.

 

درست مانند پلکسی گلاس ، پلی کربنات هم  مانندشیشه های استاندارد خراشیده می شود. به همین دلیل است که شما باید از یک ماده شوینده ملایم با خاصیت ضد استاتیک استفاده کنید . از این ماده تمیز کننده نیز می توان برای تمیز کردن PVC ، ورق آکریلیک و انواع دیگر پلاستیک استفاده کرد. برای راهنمایی میتوانید با شماره های فروشگاه تماس بگیرید.

 

نحوه تمیز کردن ورق های پلی کربنات

به دلیل شفافیت و وزن کم پلی کربنات ، از این ماده برای سقف های پاسیو استفاده زیادی می شود.عمر ورق های پلی کربنات بسیار بالاست اما هر چند وقت یکبار نیاز به تمیز کردن دارند. به خاطر داشته باشید که پلی کربنات نسبت به خراش حساس است.

شماره 1: از مواد شوینده ملایم استفاده کنید

پلی کربنات را به آرامی با استفاده از آب گرم با چند قطره مواد شوینده مایع و یک پارچه میکرو فیبر تمیز کنید. آب زیادی در سطل خود قرار دهید تا بتوانید پارچه را به طور مکرر خیس کنید و بشورید. این مانع از خراش و خراشیدن هرگونه پلی کربنات می شود.

 

شماره 2: از مواد نرم برای تمیز کردن پلی کربنات استفاده کنید

استفاده از پارچه میکرو فیبر نرم و تمیز بدین معنی است که هرگونه ذرات خاک در الیاف گیر افتاده و باعث می شود پلی کربنات خراشیده نشود. پارچه را مرتباً بشویید.

 

شماره 3: پلی کربنات را مرتبا تمیز کنید

بسته به کاربرد ، توصیه می کنیم مرتباً پلی کربنات را تمیز کنید. برای یک سقف پلی کربنات ، این به معنای حدود یک یا دو بار در سال است. در صورت ظاهر شدن هرگونه رسوب سیاه یا سبز ، پانل ها را در اسرع وقت تمیز کرده و یا ممکن است مواد رنگ آمیزی شوند.

تمیز-کردن-پلی-کربنات


حتما بخوانید: خرید ورق پلی کربنات


انجام ندهید: از مواد شیمیایی خشن برای تمیز کردن پلی کربنات استفاده نکنید

مواد تمیز کننده شیمیایی مانند  وایتکس برای تمیز کردن پلی کربنات توصیه نمی شوند. این مواد شیمیایی خشن موثر نیستند زیرا ذرات گرد و غبار و ماسه را حل نمی کنند و از آنجا که این ذرات توسط پارچه میکرو فیبر شما به جلو و عقب منتقل می شوند ، سطح خراشیده می شود. هرگز از رقیق کننده ها ، بنزن یا استون استفاده نکنید زیرا این مواد تمیز کننده شیمیایی پلی کربنات را نرم می کنند. آنها همچنین یک غافل دائمی روی سطح باقی می گذارند.

انجام ندهید: از آب تحت فشار زیاد استفاده کنید

ممکن است شما وسوسه شوید که از یک واشر آب فشار برای تمیز کردن گلخانه پلی کربنات یا سقف پاسیو استفاده کنید ، اما چنین نکنید! شدت آب تحت فشار زیاد باعث آسیب به سطح پلی کربنات می شود. اگر سقف شما بسیار کثیف است ، از شیلنگ باغ معمولی برای شستشوی هرگونه گرد و غبار استفاده کنید ، سپس پانل ها را مطابق شکل بالا تمیز کنید. باید از پد های تمیز کاری اجتناب کرد زیرا باعث خراش می شوند.

 

قیمت ورق پلیکربنات

برای اطلاعات بیشتر از قیمت ورق پلی کربنات با شماره های ۳۳۹۳۱۱۶۴-۳۳۹۳۳۰۹۳ -۰۲۱  تماس بفرمایید.

برای بازدید از صفحه اصلی کلیک کنید.

آدرس وبسایت:

alborzplastomer.ir

طلق البرز  محصولات متنوع با کیفیت بالا، قیمتی مناسب و خدمات عالی ارائه مینماید.

در شبکه های اجتماعی ما میتوانید نمونه کار ها و ایده های جالبی که از محصولات ما ارائه گردیده دیدن فرمایید.

blogfa

instegram

linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *