طلق پلاستیکی

پلیمر طلایی یزد

پلیکربنات پلیمر طلایی یزد

پلیمر طلایی یزد تولید کننده ورق های پلی کربنات و اکریلیک

از دیرباز ضرورت استفاده از شیشه در ساخت و سازه های شهری و صنایع با معایب زیاد شیشه در تقابل بوده است که از این معایب می توان به اتلاف بیش از حد انرژی، وزن زیاد ، محدودیت در شکل پذیری ، ضعف در مقابل ضربه و تنش اشاره نمود .

اما امروزه پلیمر ها با گستره وسیعی از رنگ ها و همچنین مقاومت در برابر ضربات فیزیکی و شکل پذیری آسان جدیدترین دستاورد تکنولوژی مدرن برای جایگزین کردن شیشه می باشد که در حال حاظر شرکت پلیمر طلایی یزد با استفاده از پتانسیل های خود ، اعم از نیروهای متخصص و مجرب و همچنین بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و با به کارگیری بهترین مواد اولیه در تولیدات ، رسالت خود را در این زمینه به انجام رسانده است.

گفتنی است شرکت پلیمر طلایی یزد به جای داشتن عملکردی صرفا اقتصادی با نصب و راه اندازی ماشین آلات با تکنولوژی ایتالیا و استفاده از مواد اولیه شرکت های معتبر آلمانی گامی بلند در تولید بهترین محصولات ، همگام با استانداردهای روز دنیا برداشته است.

قبل از هرچیز برای داشتن اطلاعات بیشتر درباره ورق پلی کربنات مقاله پلی کربنات را مطالعه بفرمایید همچنین برای داشتن  قیمت ورق پلی کربنات می توانید به صفحه محصولات ما مراجعه بفرمایید.

اما چرا ورق های پلی کربنات تا به این اندازه کاربرد دارند و به جای ورق های پلاستیکی استفاده می شوند؟ پلی کربنات ساختار محکمی دارد و همچنین از نوع ورق های شفاف به حساب می آید و پر کاربرد ترین ورق در مصارف مختلف شناخته شده است .ورق پلی کربنات به سادگی شکل می‌گیرند و برش می‌خورند.
جنس ورق پلی کربنات بسیار با دوام و محکم است به همین خاطر  از آن برای روکش عینک و ساخت اجزای خارجی اتومبیل‌ها نیز استفاده می‌شود. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد.پلیمر طلایی یزد

  • برش و نصب آسان دارد.
  • گذردهی نوری برابر با شیشه
  • قابلیت خمش و فرم دهی
  • وزن سبک و جا به جایی آسان
  • صرفه اقتصادی
  • تنوع در بافت و رنگ

محصولاتی که در پلی کربنات یزد قابل سفارش هستند شامل موارد زیر اند که در ادامه هر یک را به اختصار توضیح می دهیم.

  • آسمان مجازی
  • دیوار صوتی
  • ورق پلکسی
  • ورق های امنیتی
  • ورق های پلی کربنات RFX
  • ورق های تخت پلی کربنات

آسمان مجازی

فضای شهری و ساختمان سازی های متراکم در شهر سازی امروز امکان بهره بری از مناظر طبیعی را محدود ساخته. آسمان مجازی یکی از محصولات این رویکرد است. این محصول به شکل تایل های جدا از هم در محل سر بندی می شوند که تعداد آن بنا به سفارش مشتری قابل تغییر است.

در فروشگاه طلق البرز انواع طرح های آسمان مجازی را با ابعاد مورد نظر خود میتوانید سفارش دهید .

جهت سفارش با شماره های

021-3393164

02-33933093 تماس بگیرید.

ورق های پلی کربنات RFX

ورق های پلی کربنات RFX ( با ویژگی تنظیم هوشمند دمای گلخانه ):

ورق های پلی کربنات RFX در جهان امروز با توجه به نياز بازار به گل و گياهان زينتي و همچنين سبزيجات و صيفي جات خارج از فصل تأسيس گلخانه‌ها و توليد و پرورش تجاري گياهان با كيفيت بالا در تمام طول سال به يكي از سود‌آورترين بخشهاي كشاورزي تبديل شده است .یکی از انواع پوشش های مورد استفاده گلخانه ها ، ورق پلی کربنات می باشد که به صورت ورق های چند جداره با ساختار هندسی متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند که انعطاف پدیری و شعاع خمش زیاد ، قابلیت عبور نوری بالا، ، مقاومت بال در برابر ضربات فیزیکی نظیر تگرگ و همچنین شفافیت بالا را می توان از ویژگی های این ورق ها دانست که نسبت به دیگر مواد پلاستیکی اشتغال پذیری بسیار کمتری دارند و مهمتر از همه اینها کاهش اتلاف انرژی از طریق این ورق ها است.

  • یکی از مهم ترین نکات در تاسیس گلخانه ها پوشش مورد استفاده در آن می باشد که وضایف مهمی نظیر تامین نور مناسب، دمای مناسب روزانه و شبانه ، میزان رطوبت نسبی هوا و همچنین رطوبت خاک را عهده دار است.
  • علاوه بر اين وجود لايه ضد UV اين ورقها به ضخامت ۶۰ ميكرون ، مانع از ورود پرتوهاي مضر خورشيد نيزمي گردند.

بدين ترتيب مشكلاتي كه سالها گلخانه داران در گلخانه هاي شيشه اي ، پلاستيكي و حتي ورقهاي قديمي پلي كربنات با آن مواجه بودند به شكل حيرت انگيزي مرتفع مي گردد .

  • قابل ذکر است این ورق ها به دلیل وجود لایه ضد UV بر روی سطح خارجی خود مقاومت خوبی را در برابر اشعه های مخرب خورشید ی پیدا کرده اند.
  • نکته جالب توجه این است که امروزه نوع جدیدی از ورق های پلی کربنات با نام RFXتولید می شود که میتوان نور خورشید را عبوری از پوشش را تنظیم کند.

ساز و کار این ورق ها در تنظیم نور خورشید به این شکل است که در تابستان که نور خورشید به طور مستقیم می تابد این ورق ها نور را منعکس می کنند و باعث کاهش حرارت ورودی می شوند و در زمستان که نور به شکل مایل می تابد این ورق ها نور تابشی را تقویت کرده و گرمای وارده را افزایش می دهند. شایان ذکر است که شرکت پلیمر طلایی یزد دومین تولیئ کننده ورق های RFX در جهان می باشد.

ورق پلی کربنات یا شیشه؟ کدام یک برای ساخت گلخانه بهتر است؟پلیمر طلایی یزد

مانع صوتی پلی کربنات

پلی کربنات به دلیل کاربردهای متنوع و کاربردهای گسترده ، به ماده ای بسیار محبوب در بین معماران ، مهندسان ، توسعه دهندگان و پیمانکاران تبدیل شده است. پلی کربنات به غیر از توانایی عایق صدا و مقاومت در برابر ضربه بالا ، جدا از اینکه یک گزینه عالی برای سقف نورگیر است ، بهترین گزینه برای موانع صدا است.

موانع صوتی که از صفحات پلی کربنات استفاده می کنند ایمن و پایدار بوده و نیاز به نگهداری کمتری دارند. استفاده از پانل های پلی کربنات می تواند به میزان قابل توجهی صدای ناشی از مناطق پرترافیک مانند کنار بزرگراه ها یا جاده های شلوغ را کاهش دهد. علاوه بر این ، پلی کربنات از انتقال نور بالایی برخوردار است و شفاف است و باعث می شود تا نور برای دید بهتر از اطراف عبور کند.

پلی کربنات را می توان روی نرده ها ، مناطق پر رفت و آمد و سایر مناطقی که می خواهید جلوی سر و صدا را بگیرد ، نصب کنید.

پلی کربنات در برابر اشعه ماورا بنفش و در برابر آب و هوا مقاوم هستند ، از قابلیت های عایق صدا بسیار خوبی برخوردار هستند و حتی می توانند در برابر فشار باد مقاومت و مقاومت کنند. بنابراین ، پلی کربنات یکی از بهترین مواد برای موانع صوتی است. سر و صدا و مزاحمت صوتی از مشکلات اصلی زندگی در کلان شهر ها و حتی شهر های کوچک است. به همین دلیل ایده ها و طرح هایی که در جهت کاهش آلودگی صوتی کارآمد باشند همواره با استقبال مواجه می شوند.اگر توجه کرده باشید پروژه های اتوبان حکیم ، اتوبان کردستان و اتوبا ن صدر
دارای این دیوارهای صوتی بوده ورق پلی کربنات پلیمر طلایی یزد کمورد استفاده قرار گرفته است.

فروشگاه طلق البرز نمایندگی فروش این محصول پر کاربرد می باشد .

ورق های آکرلیک

ورق های اکرلیک تولیدی در شرکت مادر پلی کربنات یزد یعنی پلیمر طلایی یزد بر اساس استاندارهای DIN EN iso 7832-2 تولید می شوند که نوع براق آن از شفافیت بیشتر از شیشه دارد . این ورق ها نسبت به اشعه فرا بنفش نفوذ ناپذیر اند و در برابر فرسودگی ناشی از تابش خورشید نیز مقاوم هستند.

همچنین بر خلاف شیشه در مقابل ضربات و فشار های فیزیکی نظیر باد و تگرگ مقاومت بالایی دارند. از ورق های اکرلیک می توان در تولید لوازم منزل نظیر میز و صندلی، استندها و قفسه های کتاب و اکسسوری های تزئینی استفاده کرد.

شرکت پلی کربنات یزد ( پلیمر طلایی یزد) ورق های تخت پلی کربنات را در ضخامت های 2 تا 12 میلی متر تولید می کند.

همچنین طول و عرض استاندار آن عبارت است از:

3050*2050 و 2050*1250

که در رنگ های مختلف قابل سفارش هستند.

عایق صوتی پلی کربنات|پلیمر طلایی یزد

ازکجا ورق پلی کربنات تهیه کنم؟

گروه صنعتی – بازرگانی البرز فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ با هدف تأمین انواع محصولات و نیازهای صنایع تبلیغاتی، پلیمری، ساختمانی و نظامی آغاز نموده و یکی از معتبر ترین فروشگاه ها برای خرید ورق پلی کربنات می باشد .برای خرید ورق پلی کربنات در ابتدا با مشخصات جزئی آن آشنا شوید.

مشخصات خرید ورق های پلی کربنات تخت پلیمر طلایی یزد :

  • دارای ضخامتی بین ۰٫۲۵ تا ۱۵ میلیمتر می باشند.
  • ابعاد آن ها در ۳۰۰*۲۰۵ سانتی متر می باشد.
  • دارای رنگ های شفاف،دودی و شیری می باشد.
  • این ورق ها دارای خاصیت مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه ، آفتاب وحرارت می باشند.
  • موجودی این محصول در بازار ایران تولیدی کشورآمریکا،آلمان ، ایران و تایوان است.
  • و دارای ۱۰سال ضمانت می باشد .
  • مقاومت حرارتی پلی کربنات ها ۱۳۵~۱۴۰ درجه می باشد.
خرید بهترین نوع ورق پلی کربنات

 برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید و قیمت انواع ورق های پلی کربنات شفاف و رنگی لطفاً با شماره های

۳۳۹۳۱۱۶۴-۳۳۹۳۳۰۹۳ -۰۲۱  تماس بفرمایید.


برای بازدید از صفحه اصلی کلیک کنید.

آدرس وبسایت:

alborzplastomer.ir


طلق البرز  محصولات متنوع با کیفیت بالا، قیمتی مناسب و خدمات عالی ارائه مینماید.

در شبکه های اجتماعی ما میتوانید نمونه کار ها و ایده های جالبی که از محصولات ما ارائه گردیده دیدن فرمایید.

blogfa

instegram

linkedin

پلیمر طلایی یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *